Kategorie
Značky
    Blog
      Nenalezeny žádné produkty.
      xxxxxxxx

      xxxxxxxx
      Menu
      P
      Porovnat

      Obchodní podmínky

      Điều kiện kinh doanh

      POUZE PRO PARTNERY NAŠEHO VELKOOBCHODU

      Prodávající:

      společnost Centrum PH, s.r.o., IČ: 05690544, DIČ:CZ05690544; se sídlem Světlogorská 2767/8, Tábor 390 05, zapsanáv obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Českých Budějovicích,oddíl C, vložka 32621.

      bankovní spojení: Česká spořitelna a.s., a.s. č.ú.4384665359/0800

      (dále jen jako „prodávající“ nebo „Centrum PH s.r.o.“)

      1.Úvodní prohlášení

      Tyto obchodní podmínky upravujívzájemná práva a povinnosti smluvních stran při zajištění dodávek zbožíprodávajícího kupujícímu (tzv. velkoobchodní prodej) realizovaných na základěobjednávek kupujícího prostřednictvím internetových stránek prodávajícího www.voph.cz

      Právní vztahy, které nejsou těmito obchodnímipodmínkami výslovně upravené, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanskýmzákoníkem (dále jen „ObčZ“).

      2.Uzavření kupní smlouvy

      2.1Kupní smlouva se uzavírá samostatně. Na jejímzákladě obdrží kupující přístup k možnosti vytváření objednávek přesinternet.

      2.2Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy kupujícíodešle svou objednávku k nákupu zboží prodávajícímu prostřednictvíminternetových stránek prodávajícího. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje,že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tytoobchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené kupní smlouvy.

      2.3.O uzavření kupní smlouvy a tedy o akceptaciobjednávky kupujícího učiněné prostřednictvím internetových stránek ze stranyprodávajícího bude kupující informován prostřednictvím potvrzovacího emailuodeslaného kupujícímu na jeho emailovou adresu.

      3.Objednávka

      Objednávka obsahuje povinné údaje, které se vyplňujíautomaticky po přihlášení uživatele dle uzavřené Kupní smlouvy.

      Objednávka se považuje za prodávajícím akceptovanou,pokud není odmítnuta do dvou pracovních dnů od jejího odeslání ze stranykupujícího prostřednictvím internetových stránek.

      Objednané zboží lze vyzvednout i osobně ve skladufirmy Centrum PH s.r.o..

      Provozní doba v sídle firmy, je každý pracovní den od8:00 do 19:00 hodin.

      Objednávku zboží lze uskutečnitprostřednictvím internetových stránekwww.voph.cz nebo

      • prostřednictvím obchodního zástupce, popř.: telefonicky:775 372 789

      • e-mailem: info@voph.cz

      4.Dodací podmínky

      4.1.Prodávající odešle kupujícímu zboží v termínu, jakje uvedeno v jeho objednávce. Kupující bere na vědomí, že termín finálnídodávky a skutečně dodané množství nemusí přesně odpovídat jeho objednávkám, ikdyž prodávající se bude snažit příslušné objednávky v obou aspektechuspokojit. Obvyklá dodací lhůta u zboží skladem je 5 pracovních dní ode dnezadání zakázky do skladového systému.

      4.2.Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícíhookamžikem řádného předání zboží kontaktní nebo zplnomocněné osobě kupujícího,přičemž zboží je předáno podpisem dodacího listu pověřenou osobou kupujícího.

      4.3.Zboží je doručováno na dohodnuté místo určení v ČRdopravou Centrum PH s.r.o. nebo smluvním dopravcem prodávajícího (GEIS, DPD)

      4.4.Prodávající má právo před předáním předmětuobjednávky provést kontrolu identifikačních údajů kupujícího, a to pro jistotusprávného předání objednaného zboží nebo služby. Podáním objednávky kupujícíakceptuje tyto obchodní podmínky prodávajícího a dále výši ceny za objednanézboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů platných v doběučinění a odeslání objednávky. Jakmile kupující obdrží od prodávajícíhoakceptaci objednávky (a to buď telefonicky, nebo prostřednictvím emailu), jenabídka prodávajícího k objednanému zboží včetně ceny uvedené v objednávcezávazná až do doby dodání zboží kupujícímu, nestanoví-li některé ustanovenítěchto obchodních podmínek ve zvláštním případě jinak. Objednávka je návrhemkupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva je uzavřena telefonickou neboe-mailovou akceptací objednávky ze strany prodávajícího kupujícímu. Od tohotomomentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, ježjsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami, které jsounedílnou součástí kupní smlouvy.

      5.Kupní cena a platební podmínky

      5.1.Jednotková kupní cena zboží je vždy uvedena ukaždého prodejního artiklu samostatně. Z „nákupní ceny“ pak bude kupujícímuodečtena částka odpovídající jeho individuálně poskytnuté slevě. K taktovypočtenému základu konečné kupní ceny bude dále přičteno DPH.

      5.2.Kupující se zavazuje prodávajícímu zaplatit kupnícenu ve výši a v termínu splatnosti uvedených na faktuře. Faktura budekupujícímu doručena elektronicky na kupujícím udanou e-mailovou adresu nebofyzicky při předání zboží. Náklady na dopravu do dohodnutého místa určení vČeské republice nebo na Slovenskujsou zahrnuty v kupní ceně zboží. Minimálníčástka pro bezplatný dovoz zboží na místo určení je 5.000,- Kč bezDPH.V případě, že objednávka nebude splňovat stanovený limit, budemeúčtovat poplatek ve výši 250,- Kč bez DPH. V případě, že budeobjednávka objemově nebo hmotnostně nadstandardní, bude se cena řešitindividuálně.

      5.3.Splatnost faktur je individuálně upravenáv Kupní smlouvě. Právo fakturovat podle předchozí věty vznikáprodávajícímu okamžikem vyexpedování zboží prodávajícím z centrálního skladu CentrumPH s.r.o.

      5.4.Dnem úhrady faktur prodávajícímu se rozumí denpřipsání příslušné částky na účet prodávajícího.

      5.5.V případě prodlení se zaplacením kupní ceny nebojejí části je kupující povinen zaplatit prodávajícímu smluvní úrok z prodleníve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení.

      5.6.Každý nový zákazník hradí první dva odběry vhotovosti, další odběry zboží lze, po domluvě s obchodním zástupcem a následnémuzavření kupní smlouvy, již uhradit převodním příkazem.

      6.Zpracování osobních údajů a jejich využití

      6.1.Přístup na stránky www.voph.cz může být podmíněn poskytnutím některých osobních údajůuživatelů za podmínek na stránkách uvedených. U kupujících budou osobní údajezpracovány prodávajícím za účelem uzavření a plnění smlouvy a práv z ní prokupujícího vyplývajících.

      6.2.Prodávající bude se všemi osobními údaji nakládatv souladu s platnými právními předpisy, zejména v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění a Nařízení Evropskéhoparlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti sezpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a je správcemosobních údajů. Osobní údaje budou plně zabezpečeny proti zneužití.

      6.3.Osobní údaje nebudou sdíleny s dalšími správci,pokud si prodávající k takovému sdílení nezíská souhlas uživatele (kupujícího).Poskytnuté osobní údaje může prodávající využít nad rámec zpracování nutnéhopro uzavření a plnění smlouvy jen za podmínek udělení dobrovolného souhlasu zestrany kupujícího.

      6.4.Kupující bere na vědomí, že jímuvedená e-mailová adresa, poskytnutá v souvislosti s nákupem výrobku neboslužby, může být využita k zaslání obchodního sdělení ze strany prodávajícíhodle zákona č. 480/2004 Sb., v platném znění, s nabídkou obdobného výrobku neboslužby. V případě, že si kupující - adresát nepřeje další zasílání těchtoobchodních sdělení, může projevit tento nesouhlas se zasíláním obchodníchsdělení na adresu info@voph.cz

      6.5.Zpracováním osobních údajů může prodávajícípověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Prodávající tímto informuje subjektúdajů, tj. uživatele a kupujícího (dále také jako „subjekty údajů“) o právechvyplývajících ze zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, tj. zejménao tom, že poskytnutí osobních údajů prodávajícímu je nad rámec zpracovánínutného pro uzavření a plnění smlouvy dobrovolné, že subjekt údajů má právo kjejich přístupu, má právo požádat písemně správce o ukončení zpracování a výmazosobních údajů, u kterých byl subjektem údajů udělen souhlas a dále má právo vpřípadě porušení svých práv obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů apožadovat odpovídající nápravu, kterou je např. zdržení se takového jednáníProdávajícím, odstranění vzniklého stavu, poskytnutí omluvy, provedení opravyči doplnění, zablokování, zaplacení peněžité náhrady, jakož i využití dalšíchpráv vyplývajících z § 11 a 21 zákona o ochraně osobních údajů.

      6.6.Pokud si subjekt údajů přejeopravit osobní údaje, které o něm prodávající zpracovává, může jej o to požádatna emailové adrese info@voph.cz nebo na výše uvedené poštovní adrese prodávajícího.

      7.Práva Kupujícího z vadného plnění a servis

      7.1.Kupující je oprávněn uplatnitprávo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců odpřevzetí věci kupujícím. V případě, byla-li v katalogu, na webových stránkách www.voph.cz , v záručním listu přiloženém k výrobku, na prodávanévěci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci anebo v reklamě uvedena doba,po kterou lze věc použít (záruční doba), odpovídá prodávající za to, že věcbude po záruční dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachováobvyklé vlastnosti. Takto smluvně poskytnutá záruční doba začíná běžet ode dnepřevzetí zboží kupujícím.

      7.2.Kupující je povinen se seznámits návodem k montáži nebo používání zakoupeného výrobku před jeho použitím.Návody k obsluze jsou přiloženy přímo u zboží.. V případě, že by návod ke zbožínebyl k dispozici ani u zboží ani na webu, prodávající zašle návod kupujícímuna vyžádání.

      7.3.Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc připřevzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdykupující věc převzal,

      a)má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, achybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsalnebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamyjimi prováděné,

      b)se věc hodí k účelu, který pro její použitíprodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

      c)věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenémuvzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluvenéhovzorku nebo předlohy,

      d)věc je v odpovídajícím množství, míře nebohmotnosti, a

      e)věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

      Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí,má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Nemá-li věc vlastnostistanovené shora, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud tonení vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součástivěci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, můžeodstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejménalze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstraněnívady.

      Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti mákupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat proopakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě mákupující i právo od smlouvy odstoupit.

      Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-liprávo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci,může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i vpřípadě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součástnebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu vpřiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.

      7.4.Práva z vadného plnění kupujícímu nenáležív těchto případech:

      a)je-li vada na věci v době převzetí a pro takovouvadu je sjednána sleva z kupní ceny,

      b)jde-li o zboží použité a vada odpovídá mířepoužívání nebo opotřebení, které mělo zboží připřevzetí kupujícím,

      c)vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklýmužíváním, nebo vyplývá-li toz povahy věci (např. uplynutím životnosti),

      d)je způsobena kupujícím a vznikla nesprávnýmužíváním, skladováním, nesprávnou údržbou,zásahem kupujícího či mechanickýmpoškozením,

      e)vada vznikla v důsledku vnější události mimo vlivprodávajícího.

      7.5.Odpovědnost za vady se dále z povahy věcinevztahuje na poškození vzniklá živelnou pohromou nebo jinými vnějšími vlivy,například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebopůsobením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné nebotelefonní síti, tedy nikoli vadným plněním ze strany prodávajícího.

      7.6.V případě výskytu vady, zakterou prodávající odpovídá, má kupující právo uplatnit reklamaciprostřednictvím zaslání reklamace na e-mailovou adresu info@voph.cz. Kupující má právouplatnit reklamaci u prodávajícího, v kterékoliv jeho provozovně, v níž jepřijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i vjeho sídle nebo místě podnikání. Prodávající zabezpečuje přítomnost pracovníkapověřeného přijímat reklamace po celou provozní dobu. Reklamaci lze rovněžuplatnit u osoby, která je k tomu určena v potvrzení, které prodávajícíkupujícímu vydal, na účtence či v záručním listě, je-li určená osoba v místěprodávajícího nebo v místě kupujícímu bližším.

      7.7.Byla-li však v potvrzení vystaveném prodávajícím oprávu z odpovědnosti za vady, případně v záručním listu, uvedena jiná osobaurčená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícíhobližším, může kupující právo na opravu uplatnit v zájmu rychlejšího vyřízení utoho, kdo je určen k provedení opravy. Osoba takto určená k opravě provedeopravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím.

      7.8.Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemnépotvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jakýzpůsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu azpůsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejíhotrvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

      7.9.Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právouplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě, a to buď předloženímprodejního dokladu, potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plněnízáručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem. Kupující není oprávněnuplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na nibyla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny. Pokud by uplatnění práva z vadmělo spotřebiteli činit značné obtíže, zejména proto, že věc není možnédopravit do místa uplatnění reklamace běžným způsobem či se jedná o zboží,které je zamontované či součástí nemovitosti, posoudí prodávající vadu podohodě s kupujícím buď na místě, nebo jiným způsobem. Kupující je v takovémpřípadě povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost.

      7.10.Prodávající rozhodne o oprávněnosti reklamaceihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty senezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornémuposouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezzbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud seprodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí tétolhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

      7.11.Reklamaci je možné uznat pouze v případěprokázání následujících skutečností:

      a)že se jedná o vadu, za kterou prodávající odpovídá zdůvodu vadného plnění, uplatněnou v době 24 měsíců od převzetí výrobku, nebo vesmluvně poskytnuté záruční době; tuto skutečnost kupující prokáže zpravidlaúčtenkou nebo řádně a čitelně vyplněným záručním listem s vyznačeným datemprodeje, opatřeným razítkem prodejny a podpisem prodavače v případě, že kvýrobku byla poskytnuta záruka. Záruční list kupující předloží vždy přireklamaci výrobku, jehož záruku prodloužil výrobce.

      b)že kupující koupil výrobek od prodávajícího a zajakou cenu; tuto skutečnost kupující prokáže zpravidla platným prodejnímdokladem s vyznačením data zakoupení výrobku prokazujícím nákup reklamovanéhozboží u prodávajícího.

      c)že je výrobek vadný; za tím účelem kupující předložívadný výrobek prodávajícímu nebo osobě prodávajícím nebo výrobcem určené kprovedení opravy.

      Nebude-li kterákoli z podmínek zde uvedených ze stranykupujícího řádně splněna, nemůže být reklamace uznána jako oprávněná.

      Prodávající informuje kupujícího o vyřízení reklamacea o tom, do jaké lhůty si má dané zboží vyzvednout. Nebude-li doručenakupujícímu informace o vyřízení reklamace, a to z jakéhokoliv důvodu na straněprodávajícího či kupujícího, ve lhůtě 30 dnů, je kupující povinen vyzvednout sidané zboží neprodleně po uplynutí 30denní lhůty, ve které měla být reklamacenejpozději vyřízena.

      8. Závěrečná ustanovení

      Kupující potvrzuje, že všechna ujednání těchtoobchodním podmínek jsou srozumitelná.

      Všechny spory vznikající z Kupní smlouvy a vsouvislosti s ní budou rozhodovány s konečnou platností u Rozhodčího soudu přiHospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky podle jehořádu jedním rozhodcem jmenovaným předsedou Rozhodčího soudu.

      Tyto obchodní podmínky jsouzobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.voph.cz a je tak umožněna jejich archivace a reprodukcekupujícím. Obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno nainternetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že seseznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodnípodmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávkyupozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

      Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.
      Zpráva byla odeslána

      Košík obsahuje nepovolené položky

      Košík je prázdný